ברוך הבא לאתר דיאז כלי נגינה בע”מ (להלן “דיאז”, “החברה”)

השימוש באתר מוצע לך בכפוף לאישורך וקבלתך את כל התנאים בתקנון זה.

תקנון זה פונה לגברים ונשים כאחד, ניסוחו בלשון זכר נובע מטעמי נוחות בלבד.

1. במידה ונפלה טעות במידע, בתיאור המוצר ו/או במחיר, לא יחייב הדבר את דיאז כלי נגינה בע”מ. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

2. דיאז כלי נגינה בע”מ אינה מתחייבת כי המוצרים המוצגים באתר אכן קיימים במלאי. ולא תישא באחריות על כל נזק ישיר או עקיף שיגרם בעקבות מחסור במלאי. יש לוודא מלאי באמצעות שיחה טלפונית עם נציג דיאז בלבד.

3. חברת דיאז כלי נגינה בע”מ לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר או עקיף שיגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה.

4. מוצרים שמחירם הנקוב הוא 0, או שלא מצויין מחיר עבורם, הם מוצרים שאת מחירם העדכני יש לברר טלפונית מול נציג של חברת דיאז כלי נגינה.

5. כל קנייה המבוצעת באתר כרוכה באישור החברה לפני מימושה. במידה ונפלה טעות במחיר המוצר אין אנו מתחייבים למכור את המוצר במחיר השגוי יש לקבל מחיר מנציג החברה.

6. ש להקפיד על הזנת פרטים מדויקים. במקרה והרוכש טעה והזין נתונים שגויים במערכת ובעקבות טעות זו בוצע משלוח כושל לרוכש, יחויב הרוכש בדמי הטיפול והמשלוח.

7. אישור הזמנה, המתקבל במייל לאחר ביצוע הזמנה, מיועד לספק אינדיקציה עבור קליטת ההזמנה במערכת האתר ואין הדבר מעיד על השלמת ההזמנה, חיוב בפועל או אינדיקציה למצב המלאי. יש להמתין ליצירת קשר מנציג דיאז, או ליצור קשר ייזום בטלפון, על מנת להשלים את ההזמנה.

8. באתר ניתן להזין פרטי אשראי במערכת סליקה מאובטחת של חברת PELECARD. ביצוע החיוב בפועל נעשה באמצעות אישור ידני של נציג דיאז וזאת לאחר בדיקת המלאי ויצירת קשר עם הלקוח בהתאם. כרטיסי אשראי מסוג חיוב מיידי מחויבים באופן מיידי, מעבר לשליטתנו, לכן אנא צרו קשר ו/או ציינו בהתאם בהערות ההזמנה על מנת שנוכל לטפל בתשלום בהתאם.

9. כחלק מתהליך התשלום באשראי מתבצע תהליך אימות בSMS מול בעל כרטיס האשראי, דרך חברת האשראי. אם לא ניתן לקבל הודעת SMS במכשיר הלקוח – יש ליצור קשר עם חברת האשראי על מנת לקבל אישור טלפוני. ניתן ליצור קשר טלפוני עם דיאז על מנת לקבל סיוע, ככל הניתן, בנושא הזה.

10. באתר ניתן להשלים הזמנה ללא הזנת פרטי אשראי על ידי בחירה באפשרות “תשלום יינתן בטלפון”. נציגי דיאז יצרו עמכם קשר בהקדם האפשרי, לאחר בדיקת מלאי, על מנת לאשר, לשנות או לבטל את ההזמנה.

משלוחים

משלוח מוצרים מתבצע ע”י מספר חברות שליחויות חיצוניות מוכרות.

באפשרות הלקוח לתאם אספקה על ידי איש מקצוע שמספק שירות הרכבה, בנוסף לשירות ההובלה, בתוספת תשלום, עבור מוצרים אשר דורשים הרכבה/הקמה.

זמן אספקה

חברות השליחויות מתחייבות לזמן אספקה של עד חמישה ימי עסקים מיום איסוף החבילה, כאשר לא מדובר ביישוב שנמצא באזור חריג, כפי שמוגדר על ידי חברת השליחויות. יום האיסוף לא נחשב אחד מחמשת ימי העסקים.

לרוב, ניתן לתאם משלוח מיוחד עם זמן אספקה מהיר, זאת בהתחשב בנפח הסחורה המוזמנת ובזמינות המובילים. לכן, יש לברר עם משלוח מיוחד, במידת הצורך, מול נציג דיאז.

זמן האספקה מתייחס אך ורק למוצרים שזמינים במלאי, ניתן להזמין מוצרים שחסרים במלאי זמנית, זמן אספקה יימסר בהתאם לדרישה.

אספקה הדורשת עלייה במדרגות

החברה אינה מעלה מוצרים במדרגות, לרוב על הלקוח לתאם מפגש עם השליח בקומת הקרקע במידה ואין מעלית.

עבור מוצרים גדולים ו/או כבדים – ניתן לתאם מראש, בתוספת תשלום, אספקה עם עלייה במדרגות.

דמי המשלוח

דמי המשלוח המוצגים בשלב אישור ההזמנה הם דמי משלוח משוערים, דמי משלוח סופיים יימסרו על ידי נציג דיאז טלפונית.

דמי המשלוח מחושבים בהתאם לדמי המשלוח עבור המוצר היקר או הגדול מבין המוצרים שהוזמנו, תוספת דמי משלוח עבור מוצרים שמוגדרים כמוצרים

דמי המשלוח המוצגים באתר הם לאזור ראשון לציון והסביבה (חולון, בת ים, תל אביב וכו’), לקומת קרקע או מעלית.

דמי המשלוח לאזורים מרוחקים יתעדכנו לאחר בירור נציג דיאז מול חברת השליחויות.

דמי המשלוח לכל קומה במדרגות הם כ 50-100שח, תוספת על דמי המשלוח לקרקע.

מדיניות החזרה וביטולים

  1. חב’ דיאז כלי נגינה בע”מ מאפשרת החזרת מוצרים, אשר ניקנו באתר זה, עד 14 ימים מתאריך קבלתם, בצירוף חשבונית מקורית. ניתן להחזיר אך ורק מוצר שלא נעשה בו שימוש, במידה והוא סגור באריזה המקורית, במצב חדש.

  1. מוצרים שנקנו בדיאז כלי נגינה בע”מ אשר אינם באריזתם המקורית ומצבם מוגדר משומש או חדש מתצוגה אינם ברי החזרה כלל וכלל.

  1. במקרה של החזרה – האחריות להובלת המוצר לחברת דיאז חלה על הרוכש. הרוכש יהיה רשאי להחזר כספי או לזיכוי בלתי מוגבל בזמן בחברת דיאז כלי נגינה בע”מ – לפי בחירתו.

  1. זיכוי לא יכלול את דמי המשלוח ששולמו עבור אספקת המוצר.

  1. במקרה של ביטול עסקה למוצר אשר מחירו כולל משלוח חינם – הלקוח יחוייב בעלות המשלוח.

  1. במידה וחל חיוב בגין ביטול עסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי, חיוב זה יחול על הלקוח.

  1. מטעמי היגיינה, לא ניתן להחזיר כלי נשיפה (ואביזריהם), אוזניות (לרבות אביזרים נלווים לאוזניות) ומיקרופונים.

אחריות

דיאז כלי נגינה היא יבואנית של מגוון כלי נגינה ומוצרי הגברה. בדיאז נמכרים גם מוצרים אשר

מיובאים על ידי יבואנים נוספים.

בדיאז מעבדת תיקונים ובית מלאכה על מנת לספק שירות במסגרת האחריות ומעבר למסגרת

האחריות בתשלום.

אם יש תקלה במהלך תקופת האחריות , יש להביא את המוצר למעבדה בדיאז על מנת לבצע בדיקה

ואבחון תקלה, למעט פסנתר אקוסטי.

מוצרים אשר מיובאים על ידי יבואנים אחרים יעברו לרוב לטיפול היבואנים. ניתן לברר מראש עם נציג

דיאז האם ניתן להעביר את המוצר למרכז שירות של היבואן.

אם התקלה היא תקלה במסגרת האחריות, כפי שמגדיר היצרן עבור המוצר, אז יינתן שירות

בהתאם, ללא תוספת תשלום, במעבדה. אם לא, הלקוח יקבל הצעת מחיר כדי שיוכל להחליט אם

מעוניין לתקן את המוצר.

אורך תקופת האחריות למוצר מצויין על גבי החשבונית או על קרטון המוצר, הארוך מבין השניים.

יישום האחריות יתאפשר אך ורק על ידי הצגת חשבונית הרכישה, או על ידי איתור חשבונית הרכישה

על ידי נציג דיאז.

אין אחריות על: מיתרים, אלמנטים של רמקולים, מנורות (לרבות מנורות של מגברים), שנאים ו/או

כבלים, אלא אם כן צויין אחרת על המוצר.

באחריות הלקוח, אשר קיבל מוצר דרך משלוח, לדווח לדיאז על מוצר או חבילה שמגיעים עם נזק

חיצוני ברור לעין, באופן מיידי עם קבלת החבילה, כדי להעביר את הנושא לבירור מול חברת

השליחויות ומימוש האחריות בהתאם.

הובלת פסנתרים אקוסטיים

כל הכתוב לעיל חל גם בנושא פסנתרים אקוסטיים, זאת ועוד:

הובלת פסנתרים אקוסטיים מבוצעת על ידי מובילים המוכשרים במיוחד לכך.

בהובלת פסנתר אקוסטי במעלית – יש לעדכן את נציגי דיאז מראש על גודל המעלית ולוודא שהפסנתר יכול להיכנס במעלית.

זמן אספקה משוער להובלת פסנתר אקוסטי יימסר במעמד הרכישה בהתאם למורכבות האספקה (מבחינת מרחק, עלייה במדרגות וכו’) וכן בהתאם לזמן עבור עבודה נוספת, אם זאת נדרשת, על הפסנתר.